субота, 22 листопада 2014 р.

Районний семінар практичних психологів та соціальних педагогів (21.11.2014)

21 листопада 2014 року на базі Перегонівського НВК відбувся районний семінар практичних психологів і соціальних педагогів на тему: «Ми – за здоровий спосіб життя!».

Розпочався семінар виступом практичного психолога Бербеги Л.В. про здоров’я та здоровий спосіб життя підлітків. Також Лариса Володимирівна розповіла про заходи, які проводяться в школі з реалізації даних питань.

Потім психолог провела з учасниками семінару вправи «Знайомство. Наша група» та «Дерево очікувань», під час яких всі присутні розповіли про себе, а також висловили свої сподівання від семінару.

Надзвичайно цікавими і пізнавальними були проекти, які  зробили учні і презентували їх гостям. Рибачок Юлія представила проект «Харчування і здоров’я людини», Віталія Сердюк – «Залежність та здоров’я людини», Бербега Володимир – «Екологічні фактори, що впливають на здоров’я людини».



Психолог НВК провела цікаві вправи з учнями: «10 кроків до здоров’я» та «Аукціон життя».


В кінці семінару Бербега Л.В, провела релаксаційні вправи «Гейзер» та «Енергійні рухи» з гостями та роздала буклети на тему «Музика і здоров’я», а кожен учасник  висловив свої враження від даного заходу.





0 коментарі:

Дописати коментар